Nada Cinta
Randy Pangalila
Nada Cinta video Randy Pangalila twitter

RANDY PANGALILA


Nada Cinta Lyrics

Nada nada cinta ini terangkai dari hatiku
Dulu tak pernah terpikir mengalir seperti ini

Kamu takkan bisa menahan semua rasa
Katakan katakan katakan saja yang ada di hatimu

Reff:
Coba cobalah kau lihat kau lihat diriku
Coba cobalah kau dengar kau dengar suaraku
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
Repeat *
Repeat reff [2x]

Kamu takkan bisa menahan semua rasa
Nada-nada cinta

Watch Randy Pangalila Nada Cinta video
Hottest Lyrics with Videos
5b29cf632be35f0b65920146a1f62c07

check amazon for Nada Cinta mp3 download
these lyrics are submitted by BURKUL4
browse other artists under R:R2R3R4R5R6

Official lyrics by

Rate Nada Cinta by Randy Pangalila (current rating: 7)
12345678910
Meaning to "Nada Cinta" song lyrics (5 meanings)
are_na@hana March 4, 2012-21:57
0

gedik nyer kowang sume....ad yg prasan...ad yg ngado2...sbar je larh...dh tkdirkowang 2 x pdn ngan randy...hahaha...
syamira November 7, 2011-5:00
0

lagu nie sgt best....randy pnya suara wah!!!!!!merdu sekali.....dah lah hensem suara sdap plk tue......hehehehe
anggun October 25, 2011-4:10
0

nada bukancantik tapi lo mau tahu gak yang cantik adalah asmirandah dan randy pangalila cocok banget tapi korea lagi gantang dan lagu nya lagi seronok
purplish October 24, 2011-1:24
0

randy tu akuu punyee..korang jgn nk ambil die okey..bkn korang cantik ponn..akuu lagii cantekkk..bluek!!die boyfriend nya akuu..akuu ada no die..
mitchelle silverius September 30, 2011-21:26
0

siok nya lgu randy pangalila. semua lgu nya itu pun ada aku tulis.banyak nya randy berlakon d tv...aku ska menonton tv kerana dia ada dong....i love u and i miss you all.....and your girlfriend.....
captcha
Characters count : / 50