JOE FLIZZOW


Kongsi Lyrics

Lirik Lagu Kongsi -Joe Flizzow
Lirik Lagu Kongsi -Joe Flizzow

Kongsi kongsi mari bicara,
Kongsi pendapat dan juga idea,
Masuk Kongsi tiada keluar,
Biar Kongsi jadi Kongsi kita duduk diam. Naik bukit, turun bukit,
Gua dah lama tengok wayang, tak perlu minta tiket,
Dan silakan picit telefon panggil lah sedozen,
Gua pun teringin nak tengok lu punya sepuluh sen
Alamak lu kredit pun takde, terpaksa tembak
Tak guna lu bawak pisau ke peraduan menembak,
Tak guna ada bola kalau tak reti sepak,
Tak guna ada jalan kalau destinasi tak nampak,
Tak guna jadi gangster kalau tiada wang,
Gua tetap di jalanan tapi gua usahawan,
Gua bursa sahamkan setiap perniagaan,
Dan setiap gerak geri, pelan harus dipersiapkan,
Jangan kita mudah lupa, kita bukan selamanya muda
Jadi kerahkan tenaga, pergunakan usia,

Bila jumpa orang lama, jangan malu bersoal,
Jika mahu kunci kuasa, harus ada modal,

Kongsi kongsi mari bicara,
Kongsi pendapat dan juga idea,
Masuk Kongsi tiada keluar,
Biar Kongsi jadi Kongsi kita duduk diam. Ada cara duduk, ada cara berdiri,
tangkap orang menyamar, tangkap orang menyanyi,
tangkap orang melalak, tangkap budak berlagak,
tangkap mulut berbuih, berbual lepas cakap,
tangkap budak kosong bogel dan tak pakai baju,
ramai sangat kelkatu, nak mendekati lampu,
teringin hendak menyinar naik sheikh, tapi tiada dinar,
bila kena pegang gegar sikit, air mata berlinang,

Bukan nak jadi brader, gua nak jadi orang berada,
supaya dapat menjaga setiap ahli keluarga,
bukan duniawi semata emas putih permata,
kadang kala aku rabun, pakaikan cermin mata,
Tuhan berikan petanda, supaya ku selamat di sana,
dan selamat di sini, setiap usaha diberkati,
budak tersusun rapi, gerak cara koperasi,
biar mereka jadi besar, Kongsi kami gergasi...

Correct these lyrics

Watch Joe Flizzow Kongsi video
Hottest Lyrics with Videos
5cac15eef8fd646073ce56021a086236

check amazon for Kongsi mp3 download
these lyrics are submitted by musixmatch3

Record Label(s): 2013 SONY MUSIC ENTERTAINMENT MALAYSIA SDN BHD Kartel Industries Sdn Bhd
Official lyrics by

Rate Kongsi by Joe Flizzow (current rating: N/A)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Meaning to "Kongsi" song lyrics no entries yet
required
capthca required

Characters count
: min. 50 characters