DOUL


Menanti Lyrics

[Intro]

Dekat 19, ni cara kita weh
Lu orang periksa la kalau lu orang nak periksa
Jaga-jaga semua ku baru dalam permainan ini
Menterjemahkan lagu dengan caraku sendiri
Gua ada awek tapi dia nak pergi
Jadi tinggallah gua sorang diri
Gua sayang dia gila weh tapi dia nak chow
Jadi sebelum dia chow, gua cakap
Biar gua cerita lu orang lah
Dengar woi

[C/o:]
(Oh) aku rela.menantimu
Walaupun aku tak sanggup
Menanggung rindu, tapi yang pasti
Aku (aku).setia kepadamu
Tak gusar pada badai yang akan hadir (lagi)

[Verse 1:]
Mari intan payung, gua nak kata serba sedikit
Jangan ah renggang, datang dekat sikit, gua tak gigit
Ruang yang luas antara kita dijadikan sempit
Supaya matamu, bertentang mataku yang selebet
Owh... walaupun perpisahan kan kita alami
Toksah sedih, gua tunggu lu kat sini!!
Jangan risau kalau-kalau gua nakal menggatal
Gua tak main gila selagi cinta kita kekal
Owh... cara mu menyayangiku buat gua lambung-lambung
Cara mu memuji manja dah lah memang cun
Buat lutut gua lemah tapi teruskan
Gua langsung tak tersinggung
Mana weh lubelajar sayang?
Gua fikir lu buat gua bingung
Matamu menyinarkan masa depan yang cerah
Berat hati gua, namun terpaksa gua menyerah
Kan mu... tuk kejar impian
Cepat pergi, cepat balik, cepat sikit gua cuba tahan
Ooohh...

[Verse 2:]
Nak pergi dah ni? Tunggu ah sikit lagi
Gila s**l gua belum puas renung muka lu lagi
Haih macam mane? Nak gua nangis ke apa?
Papehal sekejap lagi gua terpaksa terseksa lah
Walaubagaimanapun, gua nak tinggalkan pesan
Nak dengar, tak nak dengar, sekati lu ah perempuan
Jangan lupa diri, jangan langsung lupa gua
Impian mesti kejar, jangan biar terbiar eh?
Jangan bazir makan weh, perut kene kenyang
Jangan bazir masa dan mak bapak lu punya wang
Maaflah beb, gua takde duit nak kasi
Gua harap cinta dan hati gua memadai
Owh... sampai sini sajalah wahai gadis jelita
Gua tak nangis Cuma habuk terbang masok mata nih!
Sebelum pergi, ambik gua punya hati
Ingat sayang! Gua cinta lu bagai nak mati!!!

[Breakdown:]
Lat tali lat tali tan plong
Kepadamu pemikiran ku terpesong
Susah gila ku nak menahan (cinta)
Kerinduan yang telah disebabkan

[Outro:]
Oi sayang! Sayang! Jangan lupa telefon nanti eh?
Gua tak boleh, telefon rumah dah kene potong!!!
Ingat pesan eh? Jangan main gila ngan gua weh...
Lu balik nanti, tau ah kang!!!

Correct these lyrics

Watch Doul Menanti video
Hottest Lyrics with Videos
7b537236c89102b71038ecb0a7356151

check amazon for Menanti mp3 download

Rate Menanti by Doul (current rating: N/A)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Meaning to "Menanti" song lyrics no entries yet
required
capthca required

Characters count
: min. 50 characters